Wampir i milionerka: Moc siedemnastu

Mijając ludzi na ulicy często zastanawiam się czy, aby na pewno są tacy jak ja. Nie chodzi tutaj o cechy charakteru czy chociażby wygląd, ale o coś więcej. O gatunek. Co stałoby się gdyby na ulicę wyszły potwory, z wyglądu przypominające nas, ludzi!
Przybyszu! Zawitałeś właśnie na bloga z opowiadaniami pod tytułem "Wampir i milionerka: Moc siedemnastu". Mam nadzieję, że spodoba Ci historia wymyślona przez mnie i zostaniesz tu na dłużej.
Nastoletnia Lydia wiedzie pełne skrywanego bólu życie. Naciskana przez matkę tyrankę dostaje najlepsze stopnie i wyżywa się na biedniejszych rówieśnikach. Lydia pochodzi z bogatego domu i choć niczego materialnego jej nie brakuje, to nie zaznała nigdy matczynej miłości. Nadopiekuńczy ojciec spełnia każde zachcianki swojej najstarszej córki. Jedyną radością jej życia są ciągłe imprezy i otaczanie się wianuszkiem przyjaciół. Wszystko zmienia się gdy Lydia odkrywa swój życiowy cel. Od tej pory już nic nie jest takie jak kiedyś… Zapraszam do zagłębienia się w jej historię!

24 lutego 2015

Brr... konkurs!

Cześć.
Zapewne pamiętacie, że niedawno zwróciłam się do was z informacją (jak kto woli prośba) o konkursie na blogu Katalogów opowiadań o wampirach.

Niestety zostałam upomniana, ponieważ PODOBNO wymuszam pozytywne głosy, dlatego też tym razem was INFORMUJĘ, że JEŚLI CHCECIE to MOŻECIE głosować! Bo głosowanie zostało unieważnione xd




PS. Serdecznie dziękuję dla _Vivy_ za wyrażenie swojego zdania! Jesteś cudowna ;*


5 komentarzy:

  1. W takim razie po raz kolejny idę głosować :3
    Swoją drogą, ale wymuszanie :\ Wymuszanie to by było, jakbyś napisała, że MUSIMY zagłosować na 10, a Ty wcale takigo słowa nie użyłaś :D
    Przy okazji chciałabym zaprosić Cię do siebie na nowy rozdział, wpadniesz? ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję :)
      Otóż to, nikogo nie zmuszałam, ale wiesz jak to powiedziała _Viva_ "Żyjemy w takim kraju gdzie za dobrą robotę zostaje się upomnianym. BRAWO!" Fakt być może moja praca nie była najlepsza, ale jeśli ludziom się podoba to mnie może to tylko cieszyć.

      Na Twojego bloga wejdę jak najszybciej, mam nadzieję że już wieczorem nadejdzie ten moment :)

      Usuń
  2. To było nie sprawiedliwe bo wcale nic na nas nie wymuszałaś...to że napisałaś tak to nie znaczy że od razu wszyscy polecieli głosować (Nie chce urazić po prostu podaję przykład) według mnie i tak zasłużyłaś wtedy na tą 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykład jak najbardziej trafny! Bardzo dziękuję za oddanie głosu ;*

      Usuń
  3. A czy oni myślą, że wchodzimy na każdą stronkę i głosujemy/'robimy/kupujemy wszystko jak leci, bo nam tak powiedzą? Niespecjalne były te ich argumenty, szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń