Wampir i milionerka: Moc siedemnastu

Mijając ludzi na ulicy często zastanawiam się czy, aby na pewno są tacy jak ja. Nie chodzi tutaj o cechy charakteru czy chociażby wygląd, ale o coś więcej. O gatunek. Co stałoby się gdyby na ulicę wyszły potwory, z wyglądu przypominające nas, ludzi!
Przybyszu! Zawitałeś właśnie na bloga z opowiadaniami pod tytułem "Wampir i milionerka: Moc siedemnastu". Mam nadzieję, że spodoba Ci historia wymyślona przez mnie i zostaniesz tu na dłużej.
Nastoletnia Lydia wiedzie pełne skrywanego bólu życie. Naciskana przez matkę tyrankę dostaje najlepsze stopnie i wyżywa się na biedniejszych rówieśnikach. Lydia pochodzi z bogatego domu i choć niczego materialnego jej nie brakuje, to nie zaznała nigdy matczynej miłości. Nadopiekuńczy ojciec spełnia każde zachcianki swojej najstarszej córki. Jedyną radością jej życia są ciągłe imprezy i otaczanie się wianuszkiem przyjaciół. Wszystko zmienia się gdy Lydia odkrywa swój życiowy cel. Od tej pory już nic nie jest takie jak kiedyś… Zapraszam do zagłębienia się w jej historię!

13 marca 2015

Miłość to coś więcej niż przywiązanie


Cześć!
Przejdę do meritum sprawy, udało mi się wygrać konkurs pt "Wampir w walentynki".

Bardzo dziękuję za oddane głosy :)



14 komentarzy:

  1. Twój blog został dodany do Katalogu Euforia. Pozdrawiam, Repesco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, należało Ci się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale tak na prawdę należało się innemu opowiadaniu. Nie wiem jak wszyscy wybierali moje opowiadanie :)

      Usuń
  3. Witam serdecznie !
    Nominowałam twój blog do LBA!
    Więcej w ostatniej notce na moim blogu ! :)
    http://kiedygasnaswiatlamiasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://tigralilkajames.blogspot.com/2015/03/lba-part-four.html
    Nominacja do LBA

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację choć chciałabym widzieć kiedy pojawi się kolejny rozdział trafiłam na twojego bloga w polecanych przez ,,Juliet1306''. Osobiście uwielbiam motyw wampiry zresztą wszystko z fantastyki :) Cieszyłabym się, jak szybko pojawił się by nowy rozdział albo jakbyś chciała zajrzeć do mnie serdecznie zapraszam :) http://snynajawie9397.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulację
      Wow! Bardzo sie cieszę, że przybywa mi nowa czytelniczka! Mam nadzieję, że nie zwiodę, a na Twojego bloga oczywiście zajrzę ;)

      Usuń
  6. Gratulacje! Och, jak ja zapomniałam, że miałam skomentować Twojego bloga. Przepraszam! Podoba mi się on i chętnie zostanę na długo. Obserwujemy? Daj znać u mnie, pa!

    ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję <3 należało się :*

    OdpowiedzUsuń