Wampir i milionerka: Moc siedemnastu

Mijając ludzi na ulicy często zastanawiam się czy, aby na pewno są tacy jak ja. Nie chodzi tutaj o cechy charakteru czy chociażby wygląd, ale o coś więcej. O gatunek. Co stałoby się gdyby na ulicę wyszły potwory, z wyglądu przypominające nas, ludzi!
Przybyszu! Zawitałeś właśnie na bloga z opowiadaniami pod tytułem "Wampir i milionerka: Moc siedemnastu". Mam nadzieję, że spodoba Ci historia wymyślona przez mnie i zostaniesz tu na dłużej.
Nastoletnia Lydia wiedzie pełne skrywanego bólu życie. Naciskana przez matkę tyrankę dostaje najlepsze stopnie i wyżywa się na biedniejszych rówieśnikach. Lydia pochodzi z bogatego domu i choć niczego materialnego jej nie brakuje, to nie zaznała nigdy matczynej miłości. Nadopiekuńczy ojciec spełnia każde zachcianki swojej najstarszej córki. Jedyną radością jej życia są ciągłe imprezy i otaczanie się wianuszkiem przyjaciół. Wszystko zmienia się gdy Lydia odkrywa swój życiowy cel. Od tej pory już nic nie jest takie jak kiedyś… Zapraszam do zagłębienia się w jej historię!

15 sierpnia 2015

Urodziny

Witajcie! 15 sierpnia, to dla mnie bardzo ważna data. Dokładnie rok temu, pojawiło się tutaj pierwsze opowiadanie. Tak moi kochani! Już rok odkąd męczycie się z "Wampirem i milionerką". To właśnie dziś miał się ukazać epilog, ale dzięki, a może przez ogromną falę protestów zaczęłam od nowa. Pojawił się zupełnie inny pomysł, nie wiem czy lepszy (mam taka nadzieję). Pierwszy rozdział był dość dojrzały. Wymagał ogromnego poświecenia z Waszej strony. Niektórzy trafnie, niektórzy mniej to odebrali. Od dziś obiecuję, że będę pisać lekko, tak jak do tej pory :) Jak wspomniałam pojawił się nowy pomysł, więc musi pojawić się nowy tytuł. Tak, dobrze czytacie. Następuje zmiana tytułu! Do tej pory czytaliście opowiadania pt "Wampir i milionerka", od teraz "Wampir i Milionerka: Moc siedemnastu" 

Przez ten rok zebrało się:
51 obserwatorów - kochani dziękuje!
prawie 600 komentarzy!
ponad 12000 wyświetleń!
miliony uśmiechów!
tysiące łez radości!
wiele nieprzespanych nocy!
 Dziękuję! ;*

Koniec z nowościami, PIERWSZE URODZINY CZAS ZACZĄĆ!

Pozdrawiam i zapraszam do przeczytania:

14 komentarzy:

  1. Hej =)
    No proszę, jak ładnie trafiłam z dołączeniem do tego opowiadania :D W takim razie gratuluję pierwszego roku na tym blogu i z tą historią. Mogę się domyślać, jakie to niesamowite uczucie, bo sama doświadczam tego już wielokrotnie. Ach... Mogę Cię zapewnić, że z każdym kolejnym rokiem jest równie niesamowicie, jak podczas pierwszej rocznicy, a może nawet bardziej.
    No, gratuluję wytrwałości i statystyk. No i przy okazji dziękuję za takie wyróżnienie, jakim był cytat przy wyjaśnieniach. Cieszę się, że aż tak trafiłam z tym, co miałaś na myśli, kreując opisy w pierwszym rozdziale. =)

    Pozdrawiam i czekam na nn,
    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Nie mogę się doczekać kolejnych urodzin. Czuję się jak matka świętująca pierwsze urodziny swojego dziecka. Mam nadzieję, że będę mogła obchodzić je nie raz :) To raczej ja powinnam dziękować, kochana nie wiesz jak dodałaś mi skrzydeł! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję Ci, kochana, z całego serca. To nie lada wyczyn przetrwać te dwanaście miesięcy, niektórzy nie wytrzymują nawet połowy tego czasu. Jestem z Ciebie dumna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! Bywał ciężko, nie powiem, ale jak mogłabym przestać Was zaskakiwać? Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hejo kochana! :3
    Gratuluję! Zasłużyłaś, a nawet na więcej! Cieszę się razem z Tobą! :D :D :D
    Muszę powiedzieć, że nowa nazwa jeszcze bardziej do mnie przemawia! Naprawdę! :3
    Co ja mogę jeszcze powiedzieć? Życzę więcej obserwatorów, wyświetleń, komentarzy, radości itd.! I oby zakończenie historii nie było tak szybko! :D
    Potopu weny twórczej życzę! Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! Dziękuję! ;* Mam nadzieję, że życzenia się spełnią, a jeśli będziecie czytać to opowieść będzie bardzo długa :)

      Usuń
  4. Witaj, kochana. Dziękuję za miłą wiadomość na poczcie. Oczywiście gratuluję ci z całego serca! Bo zasłużyłaś, zwłaszcza że już rok prowadzisz bloga. Jest to miłe gdy ktoś czyta twoje wypociny i cię odwiedza, znam to uczucie. Życzę jeszcze więcej ludzi, którzy pokochają twój blog.
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tetiana, witaj! Nawet nie wiesz jak się cieszę. Dziękuję z całego serca! Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły: http://anamitria.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :D
    Naprawdę wiele udało ci się osiągnąć, kochanie. Czekam na poprawione rozdziały ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie osiągnęłabym niczego gdyby nie wy! :) Już są 2 więc serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  7. Troszkę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :D
    Naprawdę wiele udało ci się osiągnąć, kochanie. Czekam na poprawione rozdziały ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałeś/łaś nominowany/na przeze mnie do Blogowej Zabawy LBA.
    Więcej szczegółów tutaj:
    http://puszkagroszka.blogspot.com/2015/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń